Keďže tu máme onedlho najkrajšie sviatky v roku, kedy veľa ľudí zháňa darčeky pod vianočný stromček, je téma zvyšovania zisku veľmi aktuálna. Ak napriek nárastu tržieb nie ste 100% spokojný s tým, ako sa situácia vyvíja, máme pre vás pár jednoduchých rád, ako presvedčiť klientov, aby nakupovali u vás.
Zúčastňujte sa tematických eventov
Byť v kontakte (v osobnom kontakte) so zákazníkmi je veľmi dôležité. Aby sa k vám zákazníci vrátili a kupovali u vás aj naďalej, odporúčame vám zúčastňovať sa tematických eventov, výstav. Práve na takýchto podujatiach máte možnosť osloviť širšiu skupinu ľudí, a to osobne. Osobný kontakt s potencionálnou klientelou je veľmi dôležitý, nakoľko práve vtedy im máte možnosť ukázať produkty, ktoré predávate a máte možnosť im povedať viac o výrobnom procese a o fungovaní firmy (samozrejme, ak má potencionálny klient záujem). Vyberte preto k promo stánku osobu, ktorej maximálne dôverujete a o ktorej viete, že bude vašu firmu a tým pádom aj vaše produkty čo najlepšie reprezentovať.
Ponúknite im vysokú kvalitu produktov
Ak chcete klientov presvedčiť, aby nakupovali u vás, ponúknite im vysokú kvalitu produktov. Jedine vtedy sa k vám vrátia a jedine vtedy u vás nakúpia tovar a vy na tom zarobíte. Vysokú kvalitu produktov môžete prezentovať aj eventoch, keď budete stáť pri výstavnom stánku.
Kvalita by mala vyhrávať nad kvantitou. Je pochopiteľné, že ceny budete musieť zdvihnúť. Ak ale klientom ponúknete kvalitný trváci výrobok, investícia do neho sa mu jednoznačne oplatí.
Dobrý zákaznícky servis
Okrem toho, že sa budete zúčastňovať tematických eventov, výstav a že budete klásť dôraz na kvalitu výrobkov, vám odporúčame popracovať na skvalitnení zákazníckeho servisu. Bezproblémové reklamácie a kvalitný personál obsluhujúci zákaznícku linku by mal byť pre vás prioritou.