Pokles tržieb pocítila dnes väčšina podnikateľských subjektov. Naopak obchody s potravinami zaznamenali zvýšený záujem a nárast v tržbách.
Ak ale chcete zdvihnúť tržby, je potrebné presvedčiť potencionálnu klientelu, aby nakupovala u vás.
Ako to ale urobiť?
Zamerajte sa na získanie certifikátov
Zákazníci dnes vedia, že ponuka firiem predávajúcich konkrétne produkty je veľká a majú si z čoho vyberať. Úlohou týchto podnikateľských subjektov je presvedčiť potencionálnu klientelu, aby nakupovali u nich. Niektorí to nerobia práve najšťastnejším spôsobom, avšak sú aj takí, ktorí veľmi dobre vedia, ako postupovať, aby si nerozhodných zákazníkov pritiahli na svoju stranu.
Jednou z možností je zamerať sa na získavanie ISO certifikátov. ISO certifikát nezíska len tak hociktorá firma. Musí podstúpiť určitý proces opatrení, ktoré budú smerovať k získaniu potrebných ISO certifikátov.
Ponúknite im kvalitu
Trh je preplnený lacnými a nekvalitnými výrobkami. Ľudia chcú kvalitu a keď im ju ponúknete, presvedčíte ich, aby nakupovali u vás. Zmena v správaní zákazníkov je viditeľná. Čoraz viac ľudí nehľadí na nízke ceny, ale všíma si kvalitu výrobkov. Zároveň sa zaujímajú aj o to, v akých podmienkach pracovali zamestnanci vyrábajúci finálne produkty. Ak zákazníci budú vedieť, že okrem certifikátu kvality máte aj certifikát bezpečnosti, známy ako ISO 45001, nebudú váhať a uprednostnia vašu firmu.
Príjmite komunikatívny personál, ktorý bude pracovať priamo so zákazníkmi
Ak chcete presvedčiť potencionálnu klientelu, aby nakupovala u vás, okrem získania certifikátov (certifikáta kvality, bezpečnosti a environmentu) a vyrábania kvalitných výrobkov posilnite tím zamestnancov pracujúcich so zákazníkmi (zamestnanci predajní, či zákaznícky servis). Zamestnanci musia byť komunikatívni a musia detailne poznať výrobky a samozrejme aj filozofiu spoločnosti.
Zdroj obrázka:
Autor: G-Stock Studio / Shutterstock.com